Skip to Content


Cum cumpăr online?

1. Obținere certificat SSL:

- Alegeți certificatul potrivit pentru site-ul dvs.

- Completați Formularul de Comanda

​- Achitați factura proformă și transmiteți confirmarea plații pe email, la adresa [email protected]

​- Descărcați certificatul SSL primit pe email

​- Instalați certificatul SSL pe serverul dvs.


2. Informații despre plată:

​- Plațile prin transfer bancar (ordin de plată) vor fi efectuate în unul din conturile de mai jos, în baza facturii proforme emise de Artek IT și transmisă pe e-mail, către Client, în Lei, la cursul oficial comunicat de BNR (Banca Națională a României), valabil în ziua efectuarii plății

​ARTEK IT S.R.L.

​ ​CUI:    RO42193489

​ ​IBAN: RO16PIRB4250746986001000, ​Cont deschis la FIRST BANK

​ ​IBAN: RO10TREZ4215069XXX020290, Cont deschis la TREZORERIA OPERATIVĂ ILFOV (pentru achizițiile prin SEAP/SICAP)


3. Confidențialitate:

​- asigurați-vă că, ați citit, ați înțeles, sunteți de acord și acceptați Termenii și Condițiile de Vânzare

​- asigurați-vă că, ați citit, ați înțeles, sunteți de acord și acceptați Politicile de Confidențialitate 


4. Informații despre livrare:

- Termen de livrare: 1-5 zile (în funcție de tipul de certificat achiziționat), de la validarea comenzii (confirmarea plății în contul Artek IT)

- Livrare electronică, pe e-mail (certificatul SSL va fi transmis pe adresa de email completată în Formularul de Comandă);


5. Informații despre facturare:

- Factura Fiscală va fi emisă și transmisă pe email în format pdf și în RO eFactura SPV ANAF, conform Reglementări în vigoare, după emiterea și livrarea certificatului SSL comandat.