Cum cumpăr online?
1. Obținere certificat SSL:
- Alegeți certificatul potrivit pentru site-ul dvs.
- Completați Formularul de Comanda
- Achitați factura proformă și transmiteți confirmarea plații pe email, la adresa [email protected]
- Descărcați certificatul SSL primit pe email
- Instalați certificatul SSL pe serverul dvs.
2. Informații despre plată:
- Plațile prin transfer bancar (ordin de plată) vor fi efectuate în unul din conturile de mai jos, în baza facturii proforme emise de Artek IT și transmisă pe e-mail, către Client, în Lei, la cursul oficial comunicat de BNR (Banca Națională a României), valabil în ziua efectuarii plății
ARTEK IT S.R.L.
CUI: RO42193489
IBAN: RO16PIRB4250746986001000, Cont deschis la FIRST BANK
IBAN: RO10TREZ4215069XXX020290, Cont deschis la TREZORERIA OPERATIVĂ ILFOV (pentru achizițiile prin SEAP/SICAP)
3. Confidențialitate:
- asigurați-vă că, ați citit, ați înțeles, sunteți de acord și acceptați Termenii și Condițiile de Vânzare
- asigurați-vă că, ați citit, ați înțeles, sunteți de acord și acceptați Politicile de Confidențialitate
4. Informații despre livrare:
- Termen de livrare: 1-5 zile (în funcție de tipul de certificat achiziționat), de la validarea comenzii (confirmarea plății în contul Artek IT)
- Livrare electronică, pe e-mail (certificatul SSL va fi transmis pe adresa de email completată în Formularul de Comandă);
5. Informații despre facturare:
- Factura Fiscală va fi emisă și transmisă pe email în format pdf și în RO eFactura SPV ANAF, conform Reglementări în vigoare, după emiterea și livrarea certificatului SSL comandat.